Pure Love, people.

Jag vet inte, om ni hört om Chris Medina. En kille som sökte till American Idol och tog juryn med storm. Med sig hade han sin fästmö, och deras historia. I videon speglas just den, och vad jag vet sjunger han till henne. Om inte det här är kärlek, vet jag inte vad som är […]

Sol i sinne?

Min pojkvän ogillar att flyga. Han bland många andra väljer oftas bara de mest kända och gäran dyraste bolagen med direktflyg. Men, i det här fallet så skulle han måste ha väntat ca 10 timmar i Istanbul innan jag kom dit, så nu är ett annat bolag bokat. Lite yrvaken mumlade han, att han minsann […]

Vill jobba!

Gud, jag dör av rastlöshet. Idag är jag ledig, har ridit, gjort klart stall, dammsugat och pratar nu lite med Cihan innan han ska på jobb. Jag vill också jobba. Jag försökte jag vet inte hur många gånger att få byta till mig en vakt men icket. Så här sitter jag nu, medans alla andra […]

Lördag

Solen skiner, det har lovats knallväder till helgen och det verkar som om det stämmer. Sol är alltid bra, så utgångspunkten för dagen ser ljus ut, höhö. Om 2 veckor är jag i Oslo, eller i vartfall på Gardemoen. Fint det där. Jag har ännu inte packat vilket är ganska konstigt, men har inte haft […]