Fredag

Nejmen hej, godmorgon, god dag!
Tro mig, jag försöker verkligen vara pigg och energisk men det mesta av min energi gick åt till att rida. Snart ska jag ha på mig på jobbet, och blir där till 23 ikväll. Det är rätt bra vväder ute men jag fryser så sjukt mycket, och har gjort det hela natten, till och med i stallet så vi får se hur det går idag.

Har försökt mig på kameran lite med, fotat en porslins elefant och en trähäst… Haha, jag hinner liksom inte ut och fota idag. Men det är verkligen kul alltså. Varför har jag inte skaffat en sån tidigare, hah? Om det är möjligt så är jag nu ännu mer förväntas full på nästa tur… 🙂

Kommentera

