Bebis

Det är länge sedan vi sa hej då till Chila. Vi har knappt pratat om det på ett tag, men idag, i morse satte jag mig på hallgolvet och Linda i trappan, hon med datan i handen och jag med hjärtat i halsgropen. Hon hade funnit en hund, en liten hund som gjorde att jag inte kunde få ur mig annat än att vi borde köpa den. Den borde bo hos oss, med oss. Vi grät. Att skaffa hund efter det som hände med Chila är liksom inte bara bara, rädslan att det ska ske igen, att vi ska måste gå igenom igen är helt otänkbart men vi saknar att ha hund.

Nu försöker få en liten bebis från Oslo och hit. Alltså, mitt hjärta bankar lite extra bara på tanken och vardagen som har varit grå och trist känns lite ljusare. Så, om någon, mot alla fömodan känner till någon som ska flyga mellan Oslo och Molde alternativt Kristiansund, kan ni väl säga till? Han är liten, och går att ha i knäet utan problem.

One thought on “Bebis

  1. Takk for det! Veldig spent…. Hei forresten 🙂 Det er lenge siden nå. Håper at det ordner seg med hunden, og at du har det bra ellers. Blir vel snart en Tyrkia-tur på deg også? Ps: Imponerende at du takler 17 timer i buss. Jeg dør etter 8… Det er som en never-ending reise rett til H. å kjøre Alanya-Ankara. Tar heller fly 😉 Så du skal få mye cred av meg for å holde ut fra Istanbul til Trabzon! 🙂

Kommentera

