Regn

Jag verkligen vill visa upp något, en bild eller två som är tagna med nya kameran men det enda objektet jag har för tillfället är mig själv, och tro mig, det är ingen vacker syn! Imorgon kanske, eller vill ni se en trähäst samt en porslinelefant?

Hade egentlig inte tänkt att rida men det blev en liten tur iaf. Hästarna stod klara för start när vi kom till stallet så varför göra dem besvikna?  Tur nog var det inte så mycket vind inne i dalen och bara lätt regn så busvädret här hemma klarade vi oss rätt bra.

Och nu då? Tja… leta något att fota kanske? Snyta mig, sova en liten stund?

Kommentera

