Monday

Påskhandeln är igång  och jag har sprungit som en galning hela dagen. Tuggat kantstötta äpplen i farten och fyllt på, fyllt på, fyllt på. Dock såg frukten ordentligt bra ut när jag gick från jobbet, fick dessutom cred  för det, och hur bra känns inte det?

Har plågat livet ur Cihan med en ordentlig talk attack, gånger två. Jag hade så tråkigt när jag gick hem från jobbet att jag bara måste terrorisera någon, och då jag måtte tillbaka för att handla lite smått så blev det ju tråkigt på vägen hem med. Men där igen, är det inte det som man har en pojkvän till? Om jag ska vara ärlig så har nog inte riktigt slutat med det heller utan gått över till fejjan, och snart får jag nog ett uppriktigt ”kan du hålla tyst?”  vilket är vad jag egentlig är ute efter, se hur länge han håller ut. Värsta är att förmodligen blir jag less före honom…

Kommentera

