Wish me luck

Inte för att jag är ett fotbollsfreak eller speciellt intresserad men kan någon bara uppdatera mig om ställningen mellan Trabzonspor och Eskisehir? Att ringa Cihan nu är inte det smartaste att göra, förmodligen hör han inte telefonen en gång, så uppdatera mig, någon!

Vad annars? Alltså det sker inte mycket. Lillen sover och vi byter kanal på tvn efter 20 sek. Jag har ett sug efter choklad som geter duga, men det var faktist med mening som jag inte tog med mig visakortet på jobbbet i onsdags. Det kan inte vara hälsosamt att trycka i sig så mycket som jag faktist gör. Så, nu försöker jag mig på att äta mindre choklad, igen. Wish me luck! I istanbul så hade jag inte det minsta behov för socker, men med tanke hur mycket mat jag åt så kanske inte det var så konstigt?

Jobbar 0800 – 1600 imorgon, och så ledigt i två dagar igen. Det ska tydligen bara bli bra väder, så det är kanske helt ok att vara ledig trots allt?

Kommentera

