Balans

Sitter i solen på verandan, visserligen är den på väg bort men fortfarande varm. Jobbat 8 timmar och ätit grillat. La just på telefonen efter att ha pratat med C som härjade runt på Migros. För att behålla den här magkänslan låtsas jag att han är på ett köpcentrum inte fullt så långt bort, att han snart kommer hem med jordgubbar och kinder pingu.

De senaste dagarna har varit bra. Allt har varit så balanserat och istället för att vara osäker så har jag känt mig trygg. Trygg i det mesta, och jag bokstavligen omfamnar känslan. Om det är solen som gör det eller att Brumle kräver sitt, eller om det är Istanbuls verkan, kanske en blanding, spelar inte så stor roll. Det spelar ingen roll, när man mår bra.

Dessutom, måste jag bara tacka för dem fina kommentarerna jag fått. Ni måste veta, att ni gör mig så glad!

Kommentera

