Saknad

Pga alla dessa röda dagar så är jag helt förvirrad – vilken dag är det egentlig? Jo, jag vet att det är lördag men det känns ju inte som lördag!

Eller jo, det är lördag och jag är trött, klockan är halv elva på kvällen och jag undrar varför jag inte sover nu. Till mitt försvar har jag varit vaken sedan kl 6 i morse. Tala om a människa liksom, önska kan man väl?

Idag kom förresten hästarna ut på bete, förhoppningsvis kan dom stanna där. Med andra ord luktar det sommar.

Annars har kvällsfaktorn smygit på. Jag saknar C. Och något helt sjukt. Uff. This long distance is killing me. Plus att jag inte köpte choklad. Great…

Kommentera

