Alltid med

Den hr hunden är inte normal. Han har gått 3 timmars tur, och är hyper. Dessutom MÅSTE han vara med, hela tiden, över allt. Att han dessutom vägrar äta det som inte vi äter gör ju allt så mycket lättare, inte. Men men, han är ju söt da.

Jag är helt död, för att vara ärlig. Dessutom lyckades jag skrapa upp benet så det svider och är mindre fint, men jäklar alltså.  Om ni bara kunde fatta hur långt vi egentligt gick. Jag kommer förmodligen inte kunna gå imorgon alls. Annars är det ganska lugnt. Imorgon är en röd dag så jag ska inte jobba förrän tisdag, lite rart men inte så mycket att göra åt. En sak är då säker, på tisdag ska jag ha choklad. Jag bara måste, och egentlig typ nu.

4 thoughts on “Alltid med

  1. Men han är ju söt så man dör 🙂
    Ni har verkligen fått er ett energiknippe 🙂 När min hund vad valp så räckte det o va ute i ca 30 min så sov hon o va helt slut i 2-3 timmar sen 🙂 hahah!!

    Kram

      • haha! ja det kan man fråga sej 🙂 det är ju bara o vänta o se 😉 Dom är ju så underbara under valptiden även om de ibland är helt olidliga 🙂 men det är ju det som är tjusningen 🙂 Jag kan längta tillbaka till valptiden lite då o då 🙂
        Kram

Kommentera

