Yavas, yavas…

Snacka om slö dag. Det är nästan lite kyligt ute, mest pga fuktigheten i luften och brist på sol och det är frestande att lägga sig intill valpen och sova med honom, hans om förövrigt inte gjort något idag sover som en stock, men igår efter en nästan 4 timmars lång tur went bananas, ibland förstår jag mig inte på bebisar 🙂

Jag gillar egentlig inte sådana här dagar, inte när jag är ensam iaf. Hade C varit här hade det säkert varit annars, för då hade det varit en helt annan sak att krypa ner i soffan och se på film eller TV och bara äta, men ensam är det inte riktigt samma sak. Jag ser på lite flygbiljetter och hotell, tror jag har funnit det ena och väntar väl bara på godkännande från honom. Förhoppningsvis klarar jag mig utan en busstur till Trabzon den här gången, om inte så är det bara att inse att kanske det helt enkelt är dit jag måste?

Nej, dags för aktivitet. Vad gör ni idag?

Kommentera

