Tisdag – choklad är lösningen på allt

Slut på dom röda dagarna och faktist var det skönt, vanliga dagar, jobb och så kväll. Dagen har egentlig gått ganska fort, vädret har varit ganska omväxlande och jag börjar bli trött, allt är med andra ord ganska normalt. Lilleman sover med näsan tryckt mot mig, och jag vet inte om det är just det som gör att jag hade kunnat sova just nu, eller det faktum att jag vaknade rätt tidigt.

Mycket mer sker inte hos mig, jag menar… allt är som det alltid är. På ett sätt är det tryggt och man behöver liksom inte använda energi för att kunna planera dagen, vilket egentlig är ett måste, men på samma sätt skulle det väl sitta fint med lite omväxling ibland. Eller choklad. Choklad är lösningen på allt.

Kommentera

