1, 2, 3

Inventring idag och medans andra var less på att räkna, gjorde det väl egentlig inte mig något, om jag hade varit frisk. Natten till idag var ett rent helvete för att vara ärlig,  vid 4 vaknade jag av kramp i magen, och det utvecklade sig till en hel del ting som vi inte behöver skriva om här. Nu är det väl sådär, fryser gör jag och magen gör ont, men inventeringen gick bra. Bara skönt att ha något att göra egentlig, och jobba är ju liksom min grej.

Nu tror jag seriöst att jag ska sova. Eller typ vila.

2 thoughts on “1, 2, 3

Kommentera

