Control

Försöker tricksa med biljetter. Vill spy på det faktum att det är helt fel tider, än vad som passar mig. Men, är ni förvånade? Nej!  Men, som vanligt löser det sig alltid. Jag måste helt enkelt lära mig att inte börja stressa och tro att allt kommer att gå skit innan det ens är möjligt att det går skit. Mitt lilla kontrollbehov tar bara över ibland men kanske borde jag bara inse att jag inte kan kontrollera flygtiderna? Okej, jag kommer fortfarande vilja göra det… But for now I rest my case.

Magen är bättre, men jag ska ju säga att mat inte är min favorit just nu. Det är liksom bättre utan än med. Tack vare Lanzol håller jag mig upprätt, och ja jag vet att jag nog borde äta, särskilt något varmt men det gör för ont, på alla möjliga sätt.. Jobb imorgon, såklart. Har en hel del timmar framför mig denna månad vilket jag verkligen ser framemot! Jag gillar att jobba med andra ord. Det är liksom min ting. Och ja, alltså… jag ska ju inte säga att jag inte bryr mig om lönespecen heller. Och den kommer att komma gått till nytta snart! Vi snackar förändring kommer. Och jag är sjukt nervös men samtidigt likgiltigt. Huh.

Borde äta. Vill tugga. Men inte svälja. Går för att finna en lösning.

Kommentera

