Onsdag

Det hände en riktigt rolig grej på jobbet igår, alltså en sådan där positiv, bra hur kul som helst sak – men jag får inte till att skriva. Det ser så dumt ut, så typ ”hej se på mig!” och hur jag än vrider och vänder på det så hörs alla ord bara dumma ut. Men iaf, det var verkligen värsta självboosten, typ energi på hög nivå, typ stolt över mig själv.

Jobbat dag idag, istället för kväll vilket var ganska skönt. Varudag, men inte allt för mycket att göra. Eller så är det bara jag som vant mig kanske?

Kommentera

