Ren skit.

Känner mig labil. Jag fullständigt vibrerar inombords och reagerar med att inte vilja röra mig. Jag hoppas för mycket, och kan inte vänta. Minsta schema ändring och jag freakar totalt ut. Hjälp någon, hur slappnar man av? Tips kanske?

Jag saknar C. Känner skuld till svea. Och gud, så negativt allt blev! Förlåt.

Tro inte att jag vill bli tyckt synd om. Eller söker uppmärksamhet. Det måste bara ut, men jag får egentlig till att sätta ord på allt. Enerverande!

One thought on “Ren skit.

  1. Man måste få ventilera ibland. Annars kokar man över, det måste ut på nåt sätt och bloggen är ju super. Jag tror ingen som läser tror att du är ute efter varken uppmärksamhet eller att man ska tycka synd om dej. Du kämpar på bra. Jag vet hur jobbigt det är. Du är stark!!
    Kramar

Kommentera

