Torsdag

Det är underbart när maskiner jag är beroende av. Man kan säga att det blev aningens extra jobb idag då ena cashguarden inte ville vara med, (och nu är cashguard det vi är mest beroende av) men tillslut så. Dock blev det en extra timme på jobb för att få allt gjort. Inte för att det gör mig något.

Lite kul var ju när jag fick schemat för kommande 2 veckor. Annette sa, innan jag ens sett det att hon antecknat på tisdag (som är 17 maj och norges nationaldag) just 17 MAI med stora svarta bokstäver. Med andra ord är det en helig dag, en röd dag och allt, allt är stängt, förutom restauranger och sådant. Kan ni gissa vad som sker 5 minuter senare? Jo, jag lyckas utbrista ”hej, varför har jag ledig på tisdag?” Japp, trots dem stora svarta bokstävern, på kommande tisdag. Hur lyckas man?

Kommentera

