Fredag den 13e

Helt seriöst, så har jag inte sovit såhär länge på veckor. Har firat med frukost och choklad, städat lite och nu… nu gör jag verkligen ingenting. Hunden sover, jag har några timmar kvar innan jobbet och hoppas på att C ska komma sig till Trabzon Belediyesi huset. Jag känner mig lite som en cheerleader men det vekar som om min pepping fungerar.

Annars då. Det värsta som kan hända idag är väl en svärm med datojägare som kommer just innan stängning. Men helt seriöst så tror jag inte att det blir någon särskilt olycksfylld dag. Jag är typen gärna provoserar, springer under stegar, skojar med att krossa speglar och så vidare, och jag har alltid klarat mig.

Kommentera

