Dunka mig i ryggen…

… för jag har minsann fått lite gjort. Äter som Apollo gör jag med, skulle verkligen ha köpt med mig choklad hem igår OCH ser på Farmen. Ja, jag ser på farmen. Hur sjukt det än låter så gör jag faktist det.

Annars peppar jag inför i morgon, jobb! Bara jag slipper kunder som vill ha dålig frukt gratis, och gärna blir sura när jag förklarar att det tyvärr inte är möjligt, för att sedan le och säga att det kommer nytt den och den dagen.  På tisdag är det helig dag, 17 maj och butiken är stängd. Dock ska jag jobba på restaurangen, varför vara ledig? Resten av veckan hoppas jag vara normal.

Annars håller jag tummarna ang. fotbolls matchen som Trabzonspor nu spelar. Alltså, jag bryr mig inte om fotboll, men det är fint när C är glad, och faktum är att det är en otroligt härlig stämning när det går bra i för turkarna i fotboll.

Kommentera

