Do, or not to do?

Klockan har krypit lite över 18 och jag ska erkänna att jag sliter med att inte sova. Känner av att jag varit vaken sedan 5 i morse. Jag borde verkligen anpassa mig efter mina arbetstider – inte vakna för tidigt alltså. Vilken normal människa är pigg och supervaken kl 5 på morgonen?

En vecka kvar till att jag får klippa mig också (läs färga). Jag är typ blond igen. Inte extremt blond som tidigare men ändå blond, mellan blond. Kom nästa vecka, kom!

LA ink står på. Och seriously, jag tror jag vet var jag ska, skulle vilja göra något OM jag någonsin ska göra en tatuering. Men alltså, vad är mer orginelt? To do, or not to do? Bah – beslutsångest delux!

Kommentera

