17 maj 2011

Gratulerar med dagen, Norge!

Jag har stigit upp, släppt ut hunden, gett honom mat, ätit frukost själv och nu är jag tillbaka i sängen. Det här med bröd är nog inte min grej. Aj, säger jag bara.

Vaknade till sol, nu vräker regnet ner. Jag ska vara på mitt gamla jobb om 4 timmar, blir där max 4 timmar tror jag, men ska erkänna att jag inte är särskilt peppad. Men, det går nog bra. Har man lovat har man lovat, och så är det bara. Det är lite svårt att förstå att jag jobbade mellan 25 och 10 timmar i veckan förut. När jag nu har 10 timmars vakter. Men, var ju inte helt nöjd då heller så.

Saknar C, sådär så att det svider. Uff. Röda dagar är inte min grej…

Kommentera

