Paradise Hotel

Dagen får börja med ett erkännande. Det är lite pinsamt men jaaa, nästan varje kväll halvsover jag till norska Paradise Hotel. Jag vet, jag vet. Nördigt, inte sant. Men, när igår så kunde jag inte låta bli att se en likhet med just paradise hotel och alanya, i alla fall det jag sett av alanya. Jag kunde inte låta bli att skratta faktist, men om ni tänker efter, vad handlar det egentlig om, för det stora mängden? Jo, det är ett spel. Och jo, alla hånglar med alla. Sedan finns det några som alltid håller ihop, och någon som är olyckligt förälskad i en helt ouppnålig person. Dem som inte vill bli för seriösa och därför tar avstånd… Tja, ni fattar vad jag menar.

Iaf, börjar jobba klockan 15 men vet inte helt vad jag ska göra fram till dess annat än att innan jag börjar jobba sticka inom stället där jag köpte dem gigantiska shortsen da. Mycket spännande! Och faktist har jag koll på att det är onsdag idag, av någon konstigt anledning. Men ja, visst vaknde jag ex antal gånger av panik och trodde att jag försovit mig… Tills att jag vid sju fick ett sms som betryggade (kan man säga så?) att jag inte gjort det, men då kunde jag inte somna om hur som helst. Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om Cihan som får lov till att praktist taget vända på dygnet helt när jag är i närheten, men i Istanbul så var han faktist rätt nöjd över att vara a människa, och var nästan piggare än mig, en morgon…

Nej, nu ska jag göra något. Inte för att jag vet vad men det blir väl något iaf, hoppas kan man ju. 🙂

Kommentera

