Sliten

Sov 3 timmar i natt, visserligen var det själv förvållat men jag vet inte om jag hade sovit särskilt mycket om jag stannat hemma. Jobbat 8-18 och är så trött att jag vill spy nu. Kroppen vägrar röra sig, och det sliter att andas nästan – ni fattar vad jag menar. Egentlig var jag inte mer trött i slutet av arbetsdagen än vad jag brukar vara, det kändes helt normalt. Men nu, det är nästan ett tryck över bröstet som börjar bli äckligt. Pendlar mellan att svettas och frysa och visst, jag borde nog sova. Men, vem läggen sig 1945 och får sova hela natten? Precis, om jag skulle somna nu så är jag ju klarvaken vid 2 i natt, nej tack.

Planen är nu att försöka resa sig upp, för att tugga lite. Förmodligen kesella med blåbär. Om jag orkar tugga.

Kommentera

