Tisdag

Försöker dricka fanta, men lyckas egentlig inte. Helt bara sådär smakar det tvål. Varför ser det så gott ut, men smakar piss?

Jobbade 06-16, och var väl i en ganska bra form, egentlig. Men nu så har jag segat samman ganska bra. Konstigt nog kändes det inte alls som en längre dag, snarare nästan kortare. Men nu, snacka om klubbad. Vädret pendlar mellan regn och vid, dimma som gör att himlen ser svart ut, samt sol. Likadant var det förra året när askan närmade sig och kanske är det bara att inse att den kommande sommaren kommer bli precis likadan som den förra. Nice liksom.

Saknaden river i mig. Jag pendlar mellan att vilja äta allt, till ingenting. Vill bara sova, men kan inte. Imorgon är jag ledig dock, kanske blir lite bra? Har bytt vakt och jobbar lördag istället, så jag ska inte klaga. Nej, funderar på lite mer mat nu. Trycker det i mig, ångrar mig för att trycka i mig mer…

Kommentera

