Fast Five

Jag har skrivit hela kvällen känns det som. Men inte direkt här då. Är nervös men samtidigt lugn, snacka om äcklig känsla! På tisdag gäller det, och jag vet att jag talar i gåtor men jag vågar helt enkelt inte säga detta högt ännu. Guuuuuud!

Igår var jag och Annette på bio, Fast Five var över alla förväntningar, då jag inte sett någon av de andra filmerna, men damn. Jag tror jag måste göra det nu. Annars har dagen varit lång, jobbat 10 timmar, haft en mage som dummat sig totalt samt blivit bättre, samt regn regn regn. Intressant? Tja… jag vet inte jag. Men, på tisdag alltså. Kan ni hålla tummarna eller? Kan ni helt enkelt tänka lite på oss på tisdag?

2 thoughts on “Fast Five

  1. Ja det är jätte mysigt där uppe 🙂 men som sagt, allt är ju fortfarande inte klart. Och i detta land kan det ju ta sin tid, det vet vi ju, haha !

Kommentera

