8 timmar senare

Jag har målat i 8 timmar. Ja, 8 timmar och då fick det vara nog för idag. Men, mycket blev gjort och nu är det värsta bortgjort. Jag dunkar mig lite i ryggen, samtidigt som jag försöker bli av med färgen på händerna. Det känns bra det här, och jag tror att det kommer att bli fint med tiden, och lite mer färg.

Cihan har sommarens stora party imorgon och med andra ord ränner han omkring, ordnar med biljetter och planerar var olika ljudsystem ska stå. Lite tid för att roa ner mig och mina små attacker angående visumet. Men, det är väl ok – med 771 förhands anmälda. Så, i morgon så smäller det och då jag var där förra året så vet jag att det kommer att bli helt supert. Jag önskar verkligen att jag kunde vara där, men räknar med att jag får full info ändå 🙂

Kommentera

