Nighty night

Hade tänkt sova, men tydligen inte.  Jag önskar C redan var här så vi fick ordnat ting tillsammans. Så jag slapp sova ensam, så vi var tillsammsans. Men men, det blir väl en dag, eller? Jag borde verkligen sova dock. Jag menar, jag är trött och ska jobba i morgon och har då absolut ingen anledning att vara vaken.

Nej, sömn samt en positiv framtidstro. Och hur kult kommer det inte att vara att säga att det är jag själv som ordnat alltsammans i lägenheten en dag? Säkert väldigt, och om inte annat så tror jag att det kommer kännas mer… mitt liksom.

Kommentera

