Hjärtattack

Bebisen min har börjat tappa sin mjölktänder, och gissa om han ser kul ut. Än så länge är 3 borta och ännu fler lösa, och med tanke på hans nöd till att bita på allt, och speciellt en rosa nacke kudde inköpt mitt i ingenstans kliar det nog ordentligt i munnen. Äter hund mat gör han förresten nu också! Bara en sort dock, och gärna ska dom gömmas innan dom förtärs men det går ner, framgång!

Imorgon får jag hämta mitt paket från RiksTV, så blir det lite mer normalt här. Inte för att tv är något jag sett mycket på innan men det blir lite annars när man är själv. Om inte annat kan jag ju alltid sova till den?

Ett för mig okänt +90 nummer ringde idag, Jag skojar inte när jag säger att magen vände sig, att jag sprang mot toaletten innan jag sprang tillbaka för att svara – och möttes av ett klick. Ett klick! Jag ringde tillbaka,  men inget svar. Jag trodde jag skulle sluta andas eller något. I den sekunden kom ett sms, på dålig engelska, och tydligen hade personen med telefonumret slagit fel nummer. Varför mitt da? Hah! Jag höll ju på få en hjärtattack eller något.

Kommentera

