Özledim seni

4 thoughts on “Özledim seni

  1. Hey girl! Har ikke fått lest blogger på leenge, og nu ser jeg at det har skjedd masse saker hos deg 🙂 Krysser fingrene for dere og håper at C får visum! Min Y kommer på torsdag 😉 ❤

  2. Jaa, det må jeg si 🙂 Gratulerer så mye med ny leilighet og hund! Du skriver at det tar 14 dager å få svar på søknaden. Har dere søkt igjennom Sverige eller? Yilmaz var og hentet et d-visum på ambassaden i går, og innen 7 dager etter at han kommer til Norge må han registrere seg på politistasjonen her. Da får han oppholdstillatelse i 1 år. Han har kommet inn på skole ja, to timer fra hjembyen min. Men jeg flytter dit etter august 🙂 Nå skal han bo hjemme hos meg i et par måneder til skolen starter. En helt sinnsyk ubeskrivelig følelse når man får ja!! Håper virkelig at C får ja, for det fortjener du virkelig. All tiden du har ventet, nesten umenneskelig! Er det turistvisum, forlovelsesvisum eller hva?

  3. Mye hardt arbeid bak det visumet skjønner jeg. Men man må bare bruke tiden og være tålmodig hvis man skal få det slik man vil… Jeg har vært deppa i to år, ventet, telt dager, hatet og elsket han, noen dager tenkt ¨dette går ikke, jeg klarer ikke mer¨… Men til slutt kom drømmene våre i oppfyllelse. Det skjer med deg også 🙂 Uansett om du skulle være uheldig og få nei nå, så er det bare å klage. Da får man som regel ja 🙂 Tar det virkelig bare 14 dager å få svar på turistvisum nå? Supert 🙂 Tok 5 uker for Y å få svar på oppholdstillatelse (på grunnlag av studiene). Utrolig bra at de har kortet så ned på behandlingstidene etter at man kan søke online. Ikke lenge til dere får svar nu da?? Går bare og venter på sms? 😀

  4. Hehe, litt underholdende at ambassaden gir beskjed om noe så viktig som svaret på en visumsøknad, via sms 😉 bra at du har noen til å holde deg i handen 😉 Jeg fikk sms fra Yilmaz ¨baby we need to talk!!¨ og da visste jeg øyeblikkelig at det gjaldt visumet… Mange tanker og følelser som suser igjennom hodet og kroppen på noen få sekunder da 🙂 LYKKE TIL! 🙂

Kommentera

