Tjaa…

Brumle tuggar ben som aldrig förr, men vill inte äta mat. Varför är jag förvånad? Fast bättre ett tuggben än allt annat, även om han börjat roa ner sig med allt bitande och tuggande. Samtidigt fattar jag ju att det kliar i munnen, och att det bara är naturligt för honom att finna något att tugga på. Det är fint med sällskap, även om allt han bryr sig om är att tugga för tillfället.

Faktist är det inte helt fel med tv heller, om jag ska vara ärlig. Visst, jag är inte dens om är upphängd i TV, utan snarare så flippar jag emellan kanalerna mestparten av tiden men… iaf. Det dövar tystnaden om inte annat. Imorgon ska jag även hämta ut mitt internet, då det jag använder nu tillhör hyresvärdarna och jag vill på ett sätt ha mitt eget, när jag ändå har mitt eget, om ni fattar vad jag menar?

Egentlig borde jag väl lägga mig snart, men men… jag är trött men det hägrar egentlig inte att lägga sig – men jag ska göra det iaf. Börjar jobba 0600 imorgon och det betyder att jag borde vakna före det. Men det brukar inte vara något probelm, det är väl snarare att somna som blir svårt. Med andra ord, jag borde gå och sova.

One thought on “Tjaa…

  1. Ingen aning om frozen yoghurt-stället är nytt eller ej, men det fanns nog säkert där då ni var i Istanbul, det är ju inte så länge sedan! Jag har inte heller sett det förut! 🙂 Jo, nog var det riktig yoghurt, men eftersom den var fryst så smakade den nästan som glass! Gott! Kanske det finns i Norge/Sverige också? Det är ju inte precis något typiskt turkiskt. 🙂

Kommentera

