Lay lay lalay

Söndag och regn, trots det har vi (me and my bro) varit ute en timme något han inte gillade då han blev alldeles våt, sand samt att han inte hade någon tröja på sig. Fått måla väggen ännu en gång, utan hjälp plus vaskat över golven lite. Efter det har jag inte gjort annat än att se på OTH. Funderar på att hoppa i duschen och sedan ta mig ner till mitt gamla jobb. Kylskåpet kommer nästa vecka, och jag vet inte hur smart det är att inte äta annat än popcorn, frukt och choklad så istället för att pröva köper jag en sallad eller något. Bättre än ingenting.

Från det ena till det andra… Jag lyssnade sjukt mycket på den här låten i 2007 innan jag åkte ner till Turkiet. Det komiska i det? Jo kemencen som är typiskt för Trabzon. Ren tillfällighet eller ödet?

Kommentera

