Service?

Klockan är snart 16 och vad har jag gjort? Gått 2 turer med Brumle, dammsugat, ätit 3 päron och pratat med både Cihan och mamma, men hallå, vad har egentlig gjort?

Okej, jag låg tills att klockan var 11, vägrade faktist stiga upp så dagen har väl kanske inte varit så lång, men ändå. Lite senare ska jag införskaffa lite mat, förhoppningsvis med mindre peppar den här gången. Alltså, stark mat är gott men peppar i sig blir ganska tråkigt om jag ska vara ärlig. Kände irritationen växa när jag skulle beställa min mat igår och ville ha pasta, men blev nekad. Det var för mycket att göra. Kan ju tillägga att jag betalade full pris, och anser då att jag som kund inte borde behöva ta hänsyn till om det är mycket att göra i köket, även om jag jobbat där själv. Det var knappt så att jag fick byta ut stripsen mot ris, och där var jag väl egentlig påväg ut genom dörren utan mat.

Var var servicen liksom? Jag menar, det ska inte spela någon roll om jag jobbat där eller inte när jag kommer in som betalande kund. Nej, så mycket vet jag om service att egentlig borde jag ha stått på mig men orkade inte med den kommande diskussionen.

Kommentera

