Som om en bomb slagit ner

Lördagkväll, och jag sitter med lite ikea tinger spridda över golvet. Brumles leksaker i soperna då han trashat dom totalt, och lite jobb framför mig. Kylskåpet har kommit på rätt plats, och även där har hunden kommit fram till att det är på perfekt höjd för honom. Nu sover han dock, gått från 100 till 0 på 3 sekunder. Har fått tvätta mina arbetskläder med, och hur coolt är inte det?

Egentligt, borde jag börja måla skåpluckor nu, då jag har nya handtag som ligger och väntar på att bli monterade – det kändes dumt att göra så mycket och så inte byta handtag på lådorna och skåpen. Jag tror det kommer att bli fint, och när mamma kommer så kommer även mina gardiner. Sweet! Och då… då kanske jag är klar?

Och ja, maten igår. Internet strejkade och jag åt upp allt. Det blev helt ok.

Kommentera

