Pain

Är så trött att jag håller på att dör. Magen är ur spel, igen. Trots att jag ätit bra, undvikit bröd, bara haft i mig lite mjölk. Okej, jag kräktes inte idag, krampen slog inte ut mig totalt men jag är så illamående att det var otrevligt att få i sig mat.

Det värsta är att det tar all energi. Glömde bort det helt när jag red men påmindes när jag kom hem och skulle äta igen. Bra mat alltså, ris, biffstrimlor, kokt blomkål. Typ helt ok mat för magen. Men mja… det är ett mindre kaos där inne. Dock inga sura uppstötningar, som jag hade hela tiden förut. Nej, bara smärta och illamående. Inte heller finner jag något mönster i det, ena gången har jag ätit bröd, nästa gång druckit mjölk, tredje gången iskall saft.

Nej, ska dunka huvudet i väggen och dammsuga. Byta det gamla bordet mot det nya. Sen, typ… hänga på hunden. Han sover.

3 thoughts on “Pain

  1. Søte deg 🙂 Har vært bortreist uten internett, så har ikke fått lest bloggen din før nå! GRATULERER så mye med visum til Cihan!! Endelig :))))) Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg vet hvordan det føles :))))))))))))

    • Var hos doktorn idag, och ska prova utesluta mjölk ett tag, så får vi ta det efter det. Men tanken om gluten finns med, så kan hända det blir en tid utan det lite senare med. Tack för omtanken!

Kommentera

