Dör av sult

Helt seriöst. Jag har ätiti och ätit, och jag är så hungrig att jag dör. Och nu har jag inte ätit en massa skrot. Inget godis, ingen choklad. Vad då? Jo, linssoppa, stekt potatis, egg. Massa frukt, melon, jordgubbar, hallon, blåbär, i massor. Jag vet inte vad som är fel på mig. Men jag skulle kunna äta vad som helst  nu. Det är nästan så att jag kokar ris och steker biffstrimlor och äter för 6e gången idag, 6e!

Sadelgjorden har iaf kommit, den är lång och fin, tillsammans med den så kom också en leksak till Brumle, som jag så enkelt hängde runt halsen på honom så blev allt extra morsomt.  Nu ska jag finna mer mat.

One thought on “Dör av sult

Kommentera

