Lördag 25 Juni

Idag är första lördagen på ca 2 månader som jag har ledigt, och gissa om det känns konstigt? Men, faktist helt ok. Hade ju ledigt igår  också, kanske inte helt nödvändigt men det gick det med. Fick rida på dagen, lagade ordentlig mat, eller ja… linssoppa men det är varken stekt eller innehåller mjölk så faktum är att det landade rätt bra i min lilla mage.

Idag har vi varit i Kristiansund en tur, hängde med en tjej som skulle starta sin unghäst i dressyr och det gick som smort. Väl där fick Brumle möta 2 Grand Danois varav en på 85 kg, och där pratar vi lite skillnad från den lilla skrutten som nu sover i soffan, jag som tyckte han blivit stor! Slänger ut lite bilder senare, även om dom är mindre bra. Visst bara vädret håller upp nu så ka vi dra och rida, min sadelgjord har kommit så jag ska väl gå och hämta den med. Borde även köpta lite brokkoli och sånt. Kanske mer frukt och bär? Vi får se. Vad gör ni idag?

Kommentera

