Sunday

Ridit, tvättat, städat, lagat mat hela 3 gånger. Plus en hel massa biljett letning, pussel och tidsräkning och… en massa ingenting.  Vill egentlig bara vräka i mig glass, yoghurt, kesella men låter bli. Ska man försöka så ska man, men det är svårt. Dock tror jag inte att det är mjölk jag reagerar på med tanke på att jag i långa perioder levt på yoghurt och glass.

Apollo har får valkar på rumpan nu också, men är lika villig som alltid att röra på sig. Jag menade att han nog blivit liiite smalare för några dagar sedan men tydligen tog jag fel. Har smort upp den nya gjorden nu, så då kan vi snart börja använda den. Nice!

Kommentera

