Ledig dag

Trots att det regnat lite, så ska jag inte klaga idag. Började dagen med en promenad med Linda. Dem har tagit en 1 årig amerikansk bulldog på foder, en otroligt vältränad men lite otrygg tjej som går väldigt bra ihop med Brumle. Jag tror han kommer att ha gott av att ha en hundkompis som älskar att leka lika mycket som honom. Synd bara att hon är så smal, eller snarare mager… men det ska väl gå att ordna med tiden.

Blev en tur till Molde med, köpte mozzarella ost på påse (med löpe) och var i himlen. Det finns inte en butik här som har det, och som jag längtat. Okej, det är gjort av mjölk men jag köpte det likaväl. Jag åt det mest hela tiden förut, i sallad, på bröd… ja till typ allt. Att klockan redan är 17 känns ju sjukt, men kanske inte ändå… Om en liten timme ska jag dra på mig ridkläderna och se om Apollo är lite mjukare idag än vad han var igår. Ni kan ju tänka er, om vi ryttare känner av att vi ridit i musklerna hur hästarna då har det, med fler och större muskelgrupper, samt en betydligt tyngre kropp…

Fick hem min bikini från Style by Tyra idag också, eller… Förra veckan fick jag hem en också, men det var fel bikini. Så jag mejlade och fick då byta. Dock så hade jag ändrat mig om vilken jag ville ha och var beredd på att betala 100 kronor i mellanskillnad då den jag ville ha nu var dyrare men icket. Allt jag behövde göra var att betala portot och skicka tillbaka den som kommit fel så ordnade dom resten. Hur bra är inte det?

Kommentera

