Fredag

Upphängt och nedsläppt. Jobbat, ridit… försökt mig på mat om slutade i enkla baguetter med ost på. Bättre än ingenting, minst sagt. Egentlig vet jag inte var dagen tagit vägen, helt plötsligt blev klockan över 22, och jag börjar jobba klockan 8 imorgon.  Än en gång, var tog dagen vägen?

Tanken på var jag är om en månad gör ting lite lättare. Stressen har kommit tillbaka, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det. Att bara ta det ned ro går liksom inte. Nej, mer mat nu eller. Och så sova, kanske?

Kommentera

