Lördag

Än en gång, jag har ingen aning om var dagen tagit vägen. Vad jag gjort? Jobbat, jobbat och jobbat. Brumle sover som en död fladdermus, och var det inte för att det är så styggt med ballar skulle jag ha tagit en bild, men jag vill inte att ni ska få fel intryck av bebisen min. Han gillar mina rosa kuddar och skulle för en gångs skull inte ligga under filten, utan på dom just kuddarna, och det enda ljud som kommer från honom är när han drömmer.

Jag borde laga mig mat, men har ingen lust alls, inte på något. Det hade säkert varit smart, men nej. Pratat lite med Sinem från Trabzon som fick höra nyheten om Cihans visum igår, och tagit emot gratulationer och kyssar sända via internet. Hon är söt, minst sagt. Att hon dessutom verkligen är otroligt söt utseendemässigt också är kanske onödig information, men iaf…

Nej, laga lite mat. Iaf försöka?

Kommentera

