Söndag

För tredje dagen i rad fattar jag inte var dagen tagit vägen, men då har vi ridit en lång tur, jag har grundmålat resten av köket, samt skåpluckorna, städat, duschat, lagat mat och försöker nu äta den, vilket inte går så bra. Den ligger mest på tallriken och ser på mig som om jag vore dum.

Veckan har gått otroligt fort, på ett eller annat sätt. Jag vet inte om jag sovit mycket, haft mycket att göra eller jag vet inte. Veckan som kommer blir väl likdadan tänker jag, mamma kommer på besök i mitten på veckan någon gång, vilket betyder att dom kör från Svea i morgon. Jag har frihelg, så det passar ju ganska bra. Det snackas om att vi ska köra en tur upp trollstigen, och så lite mer. Vi får se helt enkelt. Man kan ju hoppas på att dom tar med sig lite fint väder hit, då det inte är mycket av det här…

One thought on “Söndag

  1. Är det varmt/kallt? Här har det varit nästan +30C i en vecka nu, men de senaste två dagarna har det åskat och regnat ganska rejält en timme på eftermiddagen, för att sedan klarna upp igen.

Kommentera

