Tjugofem dagar kvar.

Onsdag och solen skiner! Har på morgonen varit och ridit, då klädd för kallare väder såklart. Inte fattade jag att solen helt plötsligt skulle börja steka. Men men, Apollo börjar bli mindre fet, alltså inte smal eller i topp trim men mindre fet, alltså ett steg mot rätt riktning. Lika glad som alltid också, hihi.

Varit i valet och kvalet om jag skulle ordna frisörtimme eller inte innan semestern, men satsade idag och gjorde det trots att jag egentlig tänkt vänta. Klarade dock inte tanken på att får längre utväxt. Det ser helt dumt ut liksom, som om man är tunnhårig med ljus efterväxt och mörkare färgat hår. Börjar jobba klockan 17 och däromkring kommer säkert min kära mor också, såklart. Allt ska ske på samma gång, och det är väl vara att hoppas på att dom finner vägen hit utan mig om det skulle vara så. Dom stannar några dagar, så sängen är iordning gjord för dom, medans jag tar soffan. Jag ska ändå jobba i morgon så det är inga problem.

Annars? 25 dagar kvar tills jag praktist taget ska hoppa på Cihan och tvinga honom bära mig och min väska ut i planet. Iiiiih! Det känns så bra, och så sjukt otroligt, så overkligt. Men vi förtjänar det, på alla sätt och vis. Tänk, tänk att det gick vägen!

One thought on “Tjugofem dagar kvar.

  1. Ja att man blir spelberoende är mycker tråkigt. Jag älskar att spela maskin när jag är ute och det är lite farligt, fick det från mitt ex liksom… :/ Men nu spelar jag typ aldrig nått.

Kommentera

