Ett nytt kök

Jag tror jag har ett nytt kök. Vad jag inte har dock, är tillräckligt många knoppar till köksluckor och lådor. Gissa om det är irriterande? Helt ärligt gjorde det mig ganska sur, men det är ju egentlig inte hela världen. Jag menar, det går ju fort att montera när jag väl beställer hem dom. Men, det har blivit en otrolig skillnad! Jag riktig längtar tills allt står på sin plats så jag kan ta bilder, och så visa före och efter bilder 😀

Man kan ju tänka sig sig att det ska bli skönt att sätta sig tillbaka och inse hur bra det blivit, känna sig stolt och njuta men jag kan inte riktigt göra det. Det är jättemysigt med mamma här, men någon saknas. Iaf, lite städning nu och så kanske sista färgen vill torka. Så lite jordgubbar på det. Bilder kommer snart 🙂

Kommentera

