Tuesday afternoon

Kokar ris och tinar stroganoff från frysen. När man har mat i frysen borde man äta den, speciellt om man inte lagat den själv (och är då med andra ord ätbar och faktist god). Tisdagens jobb är avklarat, det är kallt både inne och ute och jag har hämtat ut mitt förhoppninsvis sista paket på länge på posten. På senaste har det varit mellan 2 och 3 i veckan (jag skojar inte!) och nu, nu kom det sista, från HM

Chansade på erbjudandet som gällde, och som säkert gäller nu också – ta 3, betala för 2 på en speciell serie underkläder. Inte för att prata om min underklädsvana nu men jag fick en chock när det visade sig passa, bara tanken på att det nya som kom var bekvämare än alla sport toppar jag har tillsammans är ganska tuff, för det är inte ofta det händer. Inga sömmar, bra passform… otroligt! Faktum är att jag aldrig haft så mycket bra underkläder på samma gång förut… lite coolt.  Ett tips alltså, ska ni ha något från HM så ta en titt.

Annars har både datorn OCH telefonen börjat att bli dumma. Svarta skärmar, inget ljud och ibland för ljusa skärmar.  Kult, kult. I love it. Men, men, dom håller nog ett tag till. Förhoppningsvis sådär 6 månader eller något så blir det väl en passande julklapp till mig själv.

Kommentera

