Poom poom poom

Dagen har gått i ett och ja borde sova då jag ska upp… ja? Om 5 timmar?  Jag tror jag behöver fler timmar på dygnet. Iaf, eftermiddagen spenderades ute på Hustad och Lindas nya hus, som är under renovering. Hela nedrevåningen är skinnad från ALLT förutom grunden som är av cement så ni kan ju tänka er. Allt som varit där inne tidigare har vi bränt idag, eller ja… Lastat på ett släp, styrt släpet ner till brasan, lastat av… och så vidare. Grillade gjorde vi med, och faktum är att det var riktigt trevligt!

Både jag och Brumle har duschat efter att vi kom hem, och nu MÅSTE jag sova. Butikschefen blir borta i 2 veckor framöver och lilla jag har ansvar. Det betyder tidiga mornar och massa jobb, men jag gillart!

Kommentera

