Elefant?

Trodde jag slutade klockan 16 men tydligen skulle jag hem där vid 15. Varit helt död på jobb, frusit och gäspat. Men kanske inte så konstigt, vaknat för minsta lilla i natt. Iaf, trodde det skulle vara skönt att komma hem, men icket. På vånigen över verkar det som, bokstavligen, dpom släppt lös en adhd elefant som snart faller ned i min soffa. Så för att slippa höra dunket, banket och ropen så skruvar jag upp musiken, fast jag egentlig hade velat ha det tyst. *

Iaf, drar snart till Linda och hjälper henne packa och fylla upp bilen. Här går det jo knappast göra annat än att spränga högtalarna…

Kommentera

