Hjärtat i halsgropen

Åh. Sitter med hjärtat i halsgropen och skjuter på ett mail jag borde ha skrivit i Tisdags. Har haft flera ursäkter, flera anledningar men nu måste dom ta slut. Jag vill helst spy igen, och igen. Kanske borde jag duscha, för det måste jag jo… Men jag borde skriva det här först. Helst av allt vill jag sova. Alltså sova vore himmel. Men… nej. Jag måste ordna med det här innan jag kan göra något annat. Med mailet följer även ett telefonsamtal som känns uppriktigt pissigt. Men måste man, så måste man.

Och så måste jag packa. Soppan smakade skit så den finns inte mer. Resten av veckan tänkte jag leva på smoothies. Amen.

Kommentera

