Soppa

Jag älskar när magen kraschar halv 7 en torsdagsmorgon mitt i fredagsbeställningen. Älskar när medicinen kommer upp men en rosaröd gugga oc bara älskar att det tar all min energi. Inte för att klaga nu, men fan det gjorde ont. Det enda jag kan tänka på nu är att kutta ut all stekt mat, alla mjölk och pasta typ. Kokar soppa, samtidigt som jag kokar mat åt Brumle. Soppa är det enda jag ska äta tills jag åker. Får jag det jag hade i morse på planet så blir det lagomt kul.

Jag packade ingenting alls igår. Orkade inte. Redan då kände jag väl att det var något på gång men trodde det skulle gå över. Men, idag tänkte jag. Jag kan ju i vartfall ta fram allt? Och när jag väl ta fram det så kan jag jo likagärna vika det. Och smartast är ju att lägga det i resväskan på en gång. Det finns bara ett problem… Jag fryser. Kan inte tänka mig att gå i shorts, linne, barfota. Vill ha med vinterjackan till Oslo, vill ha mina stövletter. Haha, kul sommar här liksom.

Har 2 dagar kvar att jobba. Inte illa. 4 dagar tills jag är på plats. Cihan menade att vi inte behövde pratas mer via telefon då jag snart kommer, men varför ringde han då bara en timme innan jag skulle upp i morse, hah? 🙂

Kommentera

