Kolugn

Jag är kolugn. Nej, lugnare än en ko. Har mat paus i städningen/packningen. Badrum och sovrum är klart! Ska bara packa det sista, får klart maten till Brumle… Och så är jag klar att åka! Varit och ridit, äntligen! Apollo fick nya skor i går, och det var aningens skönt att sätta sig i sadeln igen. Kan man ta med honom till Turkiet kanske? Så stor är han ju inte? Dessutom är han mindre fet nu än vad ha varit tidigare.

Herrgud. Jag försöker peppa upp mig men jag är helt lugn. Inte som det brukar vara och jag är nästan lite irriterad på mig själv. Ska när jag är helt klar hoppa in i duschen, och så… äta lite till för att gå ner till bussen. Shit. Det är bara timmar kvar nu!

2 thoughts on “Kolugn

Kommentera

