Gate 59

Godmorgon!
Har precis satt mig ner vid min gate. Kämpade i mig en stor frukost tidigt, kl 4 för att vara exakt. När jag säger stor menar jag yoghurt med musli, två skivor grovt bröd med och gurka plus äppeljuice. Med att kämpa menar jag att klockan 4 på morgonen är det väldans mycket mat, då det i mitt fall är mängden av en middag. Men, det var faktist gott. Brödet nybakt och då frukosten just öppnat var allt fräscht. Sov lite mer än 3 timmar, bättre än inget och jag är betydligt piggare än vad jag skulle varit utan dom timmarna. Bra start!

Det är nu runt 30 min kvar, om det inte blir försenat alltså. Med andra ord tar jag semester, nu! Och jag är fortfarande lugn. Helt cool. Kanske det här är början på något bra?

One thought on “Gate 59

Kommentera

