Onsdag

Andra kvällen hemma. Cihans väska har fortfarande inte kommit’ fast dom lovade att den skulle komma idag men icket. Men, det går bra i alla fall. Idag har vi varit i Molde, traskat runt och ätit mjukglass, kom hem och ordnade dom väskor som fanns att ordna och Cihan har nu en garderob här. Nu, efter en sen men typisk turkisk och såklart hur god som helst middag sitter vi här, som om vi aldrig gjort annat. Cihan ser på fotboll, jag klickar på pcn, Brumle sover och ska snart ha sin kvällspromenad. Livet är med andra ord rätt fint.

Det är helt sjukt att vi kommit ända hit, efter många om och men, hit och dit och jag vet inte hur många nätter med tankarna att ”jag orkar inte mer”.Det är svårt att förstå att vi kommit hit. Idag på telefon ploppade orden, min sambo ut. Min sambo. Haha. Underbart!

2 thoughts on “Onsdag

Kommentera

